sailorpalinstrashcan:

edit: updated and added sei!Ren

u w u

sailorpalinstrashcan:

edit: updated and added sei!Ren

u w u

(via sailorpalinstrashcan)

sailorpalin:

jumbledpixart:

You have money??? What a coincidence I have art. I think I see a connection here. /winks

Information and prices under read more so I don’t clog up any one’s dash!

Read More

[JUMPS UP AND DOWN AND POINTS AT DEVIN’S ART]
GO COMMISSION THIS NERD

sailorpalinstrashcan:

[posts for sly-blu3] [runs]

sailorpalinstrashcan:

[posts for sly-blu3] [runs]

sailorpalin:

KouAo and SlyJaku lesbians hell yeah hell yeah hell yeah
sly is grabbing koujaku’s ass in the second pic

cause some people actually sleep

KouAo and SlyJaku lesbians hell yeah hell yeah hell yeah
sly is grabbing koujaku’s ass in the second pic

my friend madokasdeliveryservice has a huuuuge thing for fem!rhyme!Ren with fluffy hair B)

my friend madokasdeliveryservice has a huuuuge thing for fem!rhyme!Ren with fluffy hair B)

sailorpalinstrashcan:

well here is a preview of some crap i did lat night when a lot of shit went down

I have been working on stuff swear.

sailorpalinstrashcan:

well here is a preview of some crap i did lat night when a lot of shit went down

I have been working on stuff swear.

wildstar25:
how dare u mak fun of kenzie/???????? u r terrible lmao no bad vibes though

aren’t u that girl
like what’s your name again
kenzie’s friend lia or something???


Anonymous:
Are you both kidding around or..?

beniseragaki:

sailorpalin:

beniseragaki:

I have no idea why she’s decided to bully me

image

image


Anonymous:
Are you both kidding around or..?

beniseragaki:

I have no idea why she’s decided to bully me

image


I’m gonna destroy that bluejakin’ fuck just watch.

beniseragaki:

what the fuck is wrong with you

you wanna fuckin go ill meet you behind the apple bee’s and kick your ass

toue-company:
You better run from beniseragaki while u can.... They are viscious.

I can fucking take ‘ehm.


beniseragaki:

I don’t appreciate your tone

i don’t appreciate your face

beniseragaki:

you’re the one who talked shit first I don’t know what I did to you???

bruh you know exactly what you did and how dare you

theme by lovegoods powered by tumblr